Bilbao-New York-Bilbao

Bilbao-New York-Bilbao - Kirmen Uribe | Fundacionsinadep.org Bitja enega dne. Grki in skrivnost obstoja PDF, TXT, FB2. Bitja enega dne. Grki in skrivnost obstoja ePUB. Bitja enega dne. Grki in skrivnost obstoja MOBI. Knjiga je nastala leta 2020. Poiščite knjigo Enodnevna bitja. Grki in skrivnost obstoja na fundacionsinadep.org.

INFORMACIJE

AVTOR
Kirmen Uribe
DIMENZIJA
9,10 MB
IME DATOTEKE
Bilbao-New York-Bilbao.pdf

OPIS

¿A dónde te llevamos? Si el origen y el destino están en España, aparecerá la opción de "familia numerosa". ... Kirmen Uribe (pronounced [ˈkiɾmen uˈɾibe]; born October 5, 1970) is a Basque language writer.

A través de cartas, diarios, e-mails, poemas y diccionarios, crea un mosaico de recuerdos y narraciones que conforman un homenaje a un mundo prácticamente extinguido, a la ... The work of Kirmen Uribe (born in Ondarroa in 1970) has brought a "quiet revolution" to Basque literature, in the words of literary critic Jon Kortazar. In 2009, Uribe won the National Prize of Literature for his novel Bilbao-New York-Bilbao, a very original work that was received as a literary event in Spain.